„Buna ziua, astăzi vom face ceva mai diferit/ Nu-i genul de prezentare cu care v-aţi obişnuit” – aşa a început prezentarea lui Gavril Mihai Cristian, student la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, la specializarea marketing. El şi-a expus lucrarea în versuri, pe muzică. Profesorii l-au filmat şi au pus pe Facebook „show-ul”. Gavril Mihai Cristian şi-a impresionat astăzi profesorii de la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, la specializarea marketing, cu o prezentare inedită. „Buna ziua, astăzi vom face ceva mai diferit, Nu-i genul de prezentare cu care v-aţi obişnuit, Vorbim de marketing şi branding personal, dar nu oricum, ci în domeniul musical .. Am ales tema datorită înclinaţiei spre artă, Prin tot ce fac vreau să pun ţara pe hartă..”, a început el. Toată lucrarea a fost prezentată în ritm de hip hop, folosindu-se coloana sonoră a piesei lui Jay Sean – Ride it. Ce au făcut profesorii Reprezentanţii departamentului de Marketing au postat pe pagina lor oficială de Facebook un video cu prezentarea tânărului. „Sprijinim iniţiativele originale ale studenţilor nostri, chiar şi în timpul susţinerii lucrarilor de licenta. Frumoase versuri, Mihai -Giemsi”, au scris aceştia pe pagina. Coordonator lucrării este profesorul univeristar doctor Marinela Ghereş. Tema lucrării este legată de brandingul personal în muzică. Cine este Gavril Mihai Cristian Gavril Mihai Cristian este din Suceava şi a absolvit Colegiul Andronic Motrescu Rădăuţi. Pe pagina lui de Facebook scrie că este artist la Giemsi România. „GIEMSI sau după numele său real, Gavril Mihai Cristian, este un rapper la început de drum foarte ambiţios, în vârstă de 21 de ani, ce îşi are originile de acolo de unde le am şi eu, şi anume din micul oraşel Rădăuţi”, se arată într-un interviu pe care l-a dat unui blogger. Primul său album se numeşte Dublă Personalitate şi conţine 20 de piese realizate în colaborare cu producători români, cât şi străini. „În termeni teoretici Rap-ul vine de la Rhythm and Poetry, dar eu l-am considerat încă de la început, cea mai bună modalitate prin care să îmi eliberez sufletul şi mintea. Am fost şi încă sunt o persoană mai retrasă, liniştită, care s-a ferit de anturaje greşite, care şi-a văzut de drum şi care a văzut în muzică un refugiu, tocmai de aceea următorul meu album se va numi „Refugiu” şi va fi destinat celor care ascultă muzică pentru a se regăsi, dar nu numai”, spune Mihai într-un interviu.
Despre mesajul transmis, el spune că „diferă de la piesă la piesă, elementul comun fiind opinia sinceră şi realistă (zic eu) despre diferite stări prin care trecem cu toţii sau momente din care putem învăţa ceva, deci tot ceea ce scriu eu, este menit să ajute oamenii să treacă peste situaţii dificile şi am şi două versuri care cuprind această idee, în piesa ” Adevăruri care dor ” de pe primul meu album, şi anume: ” Puţini întind o mână de-ajutor fără s-o cer, / Vreau să schimb vieţi în bine, cel puţin la asta sper…”.
Peste 2-3 ani, el speră să aibă un studio profesional, „unde să dau viaţă la proiecte din ce în ce mai frumoase, poate chiar să ajung cu o piesă la radio, să adaug la colecţie încă un album, pe lângă cel la care lucrez, menţionat mai sus, ‘’ Refugiu ‘’, şi eventual să încep să apar la diverse evenimente, concerte”. Ce spune Mihai „De la bun început am vrut sa fac ceva legat de muzică, chiar daca facultatea este de ştiinte economice, marketing-ul se aplica în orice domeniu. Iniţial mi-am pregătit un speech, şi cu patru zile înainte de prezentare, când căutam o piesa pentru fundalul primei părţi a prezentării, mi-am spus: Eu nu excelez la vorbitul in public. Hai să încerc să fac ceva ce mă reprezintă pe mine”, a explicat Mihai pentru „Adevărul”. El ascultase recent instrumentalul de la piesa lui Jay Sean – „Ride it” şi „a fost unul din acele momente in care spui: “Asta e ce trebuie” Am considerat că transmite starea potrivită, am scris versurile în concordanţă cu tema lucrării, mai exact: Marketing şi Branding Personal, în domeniul muzical.”, povesteşte tânărul. Profesoara coordonatoare, care a fost si preşedinte de comisie, a ştiut cu o zi înainte ce urma să facă, pentru ca i s-a făcut o prezentare. „Cât despre ceilalţi membrii ai comisiei, au fost plăcut surprinşi încă din primele secunde. Conform regulamentului intern, nota prezentării nu are voie sa fie mai mare decât media generala a anilor decât cu 1 punct, maximum 1,5 puncte în cazuri excepţionale. Nota primita a fost 8, dar este de fapt un 10”, explică Mihai. Ceilalţi colegi au făcut majoritatea o prezentare în PPT, în timp ce Mihai a făcut montaj (vezi mai jos).. Nimeni nu a mai făcut o asemenea prezentare până acum, cel puţin nu în facultatea de la Cluj.
Sprijinim iniţiativele originale ale studenţilor nostri, chiar şi în timpul susţinerii lucrarilor de licenta. Frumoase versuri, Mihai -Giemsi (coord. prof. Marinela Gheres):
„Buna ziua, astăzi vom face ceva mai diferit,
Nu-i genul de prezentare cu care v-aţi obişnuit,
Vorbim de marketing şi branding personal,
dar nu oricum, ci în domeniul musical ..
Am ales tema datorită înclinaţiei spre artă,
Prin tot ce fac vreau să pun ţara pe hartă..”Posted by Departamentul de Marketing – UBB FSEGA on Wednesday, 5 July 2017
sursa: adevarul.ro