Te-ai plictisit și tu să trimiți 5 mailuri până să-ți dai seama care e mărimea potrivită să-ți comanzi un tricou de pe internet? Băneasa Shopping City a venit cu prima inițiativă de acest gen din România ce își propune să scoată la iveală creativitatea unor tineri designeri ce sunt cunoscuți mai mult în mediul online decât în cel offline.
Prin proiectul Mooza Pop Up Store antreprenorii au realizat câte un spot video reprezentativ pentru brandul lor și au fost votați pe platforma online, urmând ca la finalul perioadei de votare brandul ce are cele mai multe voturi să primească, timp de o lună, propriul magazin în centrul comercial.
La câteva zeci de mii de like-uri mai târziu, câștigător a ieșit binecunoscutul brand PORC al artistului Deliric 1 din CTC care a inagurat magazinul cum se cuvine!
Miercuri, 17 septembrie, la parterul complexului comercial Băneasa Shopping City, în fața magazinului Mooza Pop Up Store, Vlad Dobrescu și Grigo și-au adus platanele și s-a pus de un bboy cyper cu Bucharest Underground Cocktail. Deliric ne-a așteptat un zâmbet larg, cu modele noi de tricouri, câteva modele mai vechi reeditate, mâncare, șampanie și multă voie bună.
În caz că nu l-ați văzut deja, vă lăsăm spotul video de promovare al brandului PORC și câteva poze de la deschidere.